יום שני, 23 במרץ 2015

סלה רונדה ; יום א' ; שנת הסופרדן ; 2013


עשר בערב, הדבר היחידי שזז הוא האצבעות על המקלדת, וגם הן מעדיפות לנמנם על המקשים וכשהן זזות כל שביכולתן לעשות הוא  לרפרף קלות.
השבוע הוא האחרון שאני הזכר היחיד בצוותנו, מוציאי אורה של שי-פרעה. משבוע הבא לא אהיה הזכר היחיד. אלי  יצטרפו זכרי אלפה, ביתא וגמא למינם. זאת הזדמנות אחרונה לפנות אליכן בלי אליכם, צוות הנשים הנועזות, שנותר קרוב לזירת החטיפה בדיזנגוף סנטר, שהוגה יומם ולילה בליבון הפקת נחיתתה של שי-פרעה וצוותה על כדור הארץ ולבקש ממכן לרגע להתפנות ממטלות הפרויקט, לפלבל עיניכם מפיקות האש אש לגולש, ולשלוף את המעריץ הפנימי. שהרי בשליחות המשימה נסעתי לסלה רונדה, סקי ראשון לאחר 18-20 שנה. אם קשה למי מכן לעשות זאת, תוכלו להיעזר בניסיונה העתיר של ביוד1 בהערצת ידוענים.
לענף הסקי שני היבטים: חומרי ורוחני. כשם שווימבלדון הוא מקדש לחובבי הטניס, כך כל אזור הררי הוא מקדש לחובבי הטבע. אזורים הררים עם מתקני סקי מעולים הם מקדשים לגוף בתנועה. וכך, גולש כל אזור ושרשרת ההרים שלו משתתפים בטקס פאגאני של הערצת החומר שבפנים ובחוץ. ביטויי הערצה קורים לא אחת כשהגולש, גופו בזוית לא ברורה וציודו מפוזר על השלג, ודבר , חוץ מהערצת ההוד סביב יכול לאחד בן השניים.
נאמן לשיטת לימוד הסקי של מיקו האיש והאגדה התומכת בעליה  להר הכי גבוה וירידה, השתדלתי ללכת בעקבותיו ולא התקשיתי. עם שמות פתיינים מהצד האיטלקי ושמות מלאי מסתורין מהצד  האוסטרי כל מה  שנשאר זה להחליט ימין או שמאל ולהמשיך לרדת עד שמגיעים למטה ושם לוקחים מעלית, כל סוג מעלית  מאפשרת לשרירי הגוף היגעים מתנועה לנוח. ככול שהשעות נוקפות כך כל תנוחה שהיא לא תנועה מנוצלת להרפיה. כן, דיר תמתמ, אפילו אני התחלתי להתעניין לאן אני הולך. מצאתי עצמי ה בוהה מול מפות לפני כל מעלית, מחלץ אויר בין עצמותי לשרירי עד שויתרתי. העדפתי הביט בנוף קודש הקודשים תחת השמש.
בשעה חמש מצאתי עצמי שוב בנקודת ההתחלה בגובה של כשני קילומטר.  בחנות השכרת הציוד בראש ההר- בהמלצת חבורת "אריאל לנצח", שכוללת את לנוצ'קה, ויקטורצ'קה ווולאצ'קה - הפקדתי את נעליי. איזו הקלה. כל תא עצב שר הללויה או  יותר נכון את השיר ברוסית ש"אריאל לנצח" מלמדת אותי : u starushki babushka\u babushka starushki\shestero molidchikov\otobrali chest   . שירו של ויסוצקי על הסבתא שנאנסה בידי פוגרומצ'יקים ומייחלת לעבור חוויה זאת שוב




האנטיפסטי קישוא הנפלא שקיבל את פנינו בארוחת הערב במלון סלה רונדה
פלוס יין הבית מהאזור. עם שם כמו טרנטינו לא יכולתי להחסיר מהתמונה




                                 אך לא הספקתי





-




  















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה